زندگی شاید همین باشد

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت زندگی شاید همین باشد


سپاهان درب
زمان بازگشت شاگردان ویسی به اهواز مشخص شد
شورای هماهنگی تبلیغات با موافقت امام(ره) برای تبلیغات اسلامی تشکیل شد
بخش خبری 20:30 مورخ 13 مرداد 96 + فیلم

۲۷۰ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

عقاب داشت از گرسنگی می‌مرد و نفس‌های آخرش را می‌کشید. کلاغ و کرکس هم مشغول خوردن لاشه گندیده آهو بودند. جغد دانا و پیری هم بالای شاخه درختی به آنها خیره شده بود. کلاغ و کرکس رو به جغد کردند و گفتند: این عقاب احمق را می‌بینی به خاطر غرور احمقانه‌اش دارد جان می‌دهد؟ اگه … The post مثل عقاب زندگی کنید appeared first on ویکی روان.

هر ۱ ساعت تماشای تلویزیون ۲۲ دقیقه امید به زندگی‌ راکاهش می‌دهد. به گزارش ویکی روان به نقل از فرانس نیوز تحقیقات نشان داده کسانی که روزی ۱۰ ساعت تلویزیون تماشا می‌کنند ۵ سال از بقیه کم‌تر عمر می‌کنند! The post تماشای تلویزیون امید به زندگی را کم می‌کند appeared first on ویکی روان.

روان‌شناسان آلمانی مطالعاتی بر روی خانواده کودکانی که ناخن خود را می‌جوند انجام داده‌اند. به گزارش ویکی روان به نقل  از اشپیگل آنها در این تحقیقات دریافته‌اند که مشکلات خانوادگی و ترس از دعواهای خانوادگی گرایش کودکان به ناخن خوردن را بیشتر می‌کند. The post کودکان چرا ناخن می‌جوند؟ appeared first on ویکی روان.

زمان عصبانیت، هورمون‌های اسیدی در بدن ترشح می‌شود که باعث اختلال در جذب کلسیم و پوکی استخوان می‌شوند. به گزارش ویکی روان به نقل از دیلی میل میوه و سبزیجات، محیط اسیدی بدن را خنثی و جذب را افزایش می‌دهد. The post عصبانیت استخوان‌های‌تان را می‌شکند appeared first on ویکی روان.

افراد مجرد در مقایسه با افراد متاهل بیشتر در معرض ریسک زوال عقل قرار دارند. محققان دانشگاه کالج لندن با بررسی ۱۴ مطالعه دریافتند افراد مجرد ازدواج نکرده یا افراد بیوه در معرض ریسک بالای زوال عقل و آلزایمر قرار دارند. با ویکی روان همراه باشید. دکتر لورا فیلیپس، عضو تیم تحقیق، در این باره … The post افراد متاهل کمتر دچار آلزایمر می شوند appeared first on ویکی روان.

پرسش: سلام .من تازه می‌شه گفت وارد جامعه شدم. حس می‌کنم بلد نیستم با اطرافیانم مخصوصا کسایی که دوست‌شون دارم چه جوری برخورد کنم، در برقراری روابط نزدیک با دیگران مشکل دارم. البته خانواده و دوستان صمیمیم از این قضیه مستثنان. ٢ساله که با پسری نامزد هستم. قبلش فقط مجازی بود. با هر کسی که … The post در برقراری روابط نزدیک با دیگران مشکل دارم appeared first on ویکی روان.

از زمانی که ارتباطات وجود داشته، زبان بدن مشترک انسانها هم وجود داشته است و در طول فعالیت‌هایی که در این حوزه داشته‌ام به این نتیجه رسیدم که در برخی از مشاوره‌هایی که داشتم کلمات، من را قانع نمی‌کرد و تنها با صحبت کردن با مراجعان و شنیدن مطالب آنها قانع نمی‌شدم. ما باید به … The post زبان بدن مشترک انسان ها را جدی بگیریم appeared first on ویکی روان.

ماهیت اختلال طیف اتیسم چنین است که کودکان اتیستیک اغلب در هنگام انجام تکالیف: به وسیله تعاملات اجتماعی موجود در محیط پاداشی دریافت نمی‌کنند و نیاز دارند که انتظارات‌شان آشکارا بیان شود. مهارت‌های سازمان یافته ضعیفی از خود نشان می‌دهند. نمی‌توانند بفهمند که یک فعالیت چقدر طول می‌کشد. نمی‌دانند که از کجا باید شروع کنند … The post انجام تکالیف در کودکان اتیستیک appeared first on ویکی روان.

فردی که دارای دلبستگی ایمن باشد در زمان کودکی ارتباط مناسبی با مادر خود داشته است. مادر در مقابل حرکات کودک واکنش‌های مناسبی نشان داده و سعی در برطرف کردن نیازهای نوزادش می‌کند. با ویکی روان همراه باشید. کودکان با سبک دلبستگی ایمن دارای تجارب سرشار از ایمنی و به دور از اضطراب مختل کننده … The post دلبستگی ایمن appeared first on ویکی روان.

افزایش استرس احتمال ابتلا به تبخال را در فصول گرم افزایش می‌دهد. به گزارش ویکی روان به نقل از دیلی میل روان‌شناسان احتمال می‌دهند استرس قبل از خواب شبانه در فصول گرم سال عاملی برای به وجود آمدن تبخال است. آنان توصیه می‌کنند با مصرف شیر قبل از خواب به کاهش استرس خود کمک کنید. The post استرس و تبخال appeared first on ویکی روان.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/